OOTD - Out on Sunday

15:08

As usually on Sundays I like to go out of home and just go somewhere, mainly now in fall season, where you see that beautiful leaves, and you dress simply and with confy clothes and you feel soo warm, I love so much this season!

Como costume nos domingos eu gosto de escapar um pouco á rotina diária semanal e ir a qualquer sítio, principalmente agora no Outono, onde vês as folhas a cair, e vestes-te de uma maneira simples mas acolhedora e quente, essas são as principais razões do porquê de eu amar esta estação!
I decided to do a OOTD for you guys see what I wear this day :)
Eu decidi fazer um OOTD para verem o que eu usei hoje :)
What would you want for me to do on next post? :)
O que gostavas que eu fizesse no próximo post? :)

You Might Also Like

0 comentários

Popular Posts

Instragram

https://www.instagram.com/targaryenson/

Subscribe